Har fått helt ny energi till träningen nu, känns ju himla peppigt! 

Idag blev det styrketräning med fokus på ben och mage och igår 55 min spinning.

Mål för träning en supervecka är: 

- Ett intervallpass på löpbandet, cirka 5-6 km 
- Ett eget styrketräningspass med fokus på ben och mage med avslutande rörlighet och yoga
- Ett tränarlett högintensivt styrkepass t ex cirkelfys eller TMI
- Ett pass med fokus på rörlighet, bålstyrka och balans, t ex yoga eller core
- Ett spinningpass

Utöver det gärna promenader till jobbet och när dagsljuset stannar längre och slasket försvinner ska det bli lite mer morgon-PW:s och längre löppass, 

Well, inte sagt att detta uppnås speciellt många veckor, men MÅLET, vänner, målet.


På friskis Sveavägen kan man spring backintervall. Jobbigt och KUL.



Guldbaggen i måndags, hade bara sett en av nomineringarna: Turist. Men den kammade å andra sidan hem många välförtjänta priser. Heja den! 





Lyllig äta-ute-helg denna helg med både burgare på Tweed, brunch på Urban Deli och lamm och hummertaco på Kommendören. 



Kanske stans bästa burgare finns på Tweed? 


Ida på hyfsat nyöppnade Kommendören - rekommenderas! Gott och himla trevlig stämning.